Participa la Garriga

Abans de realitzar la compra de les entrades, cal comprovar que les dades i les dates seleccionades siguin les sol·licitades. Una vegada adquirida, l’entrada no serà bescanviada ni en serà retornat l’import.

L’organització es reserva el dret d’alterar o modificar el programa de l’activitat, sempre que la causa sigui imputable a raons alienes.

Tota entrada esmenada, sospitosa de falsificació o adquirida il·lícitament autoritzarà a l’organització a provar l’accés al seu portador.

Es prohibeix fer fotografies, filmar o enregistrar. Queden reservats tots els drets d’imatge i propietat intel·lectual derivats de l’espectacle.

No es permetrà l’entrada al recinte un cop iniciat l’espectacle.

No es permet fumar a l’interior del recinte, ni accedir a la sala amb menjar, begudes o qualsevol objecte que l’organització consideri perillós.

No es poden deixar objectes als passadissos i als accessos que puguin dificultar l’evacuació en cas d’emergència.

Cal conservar aquesta entrada fins a la sortida del recinte.

L’adquisició d’una entrada és necessaria per accedir al recinte excepte que s’especifiqui el contrari.

L’adquisició d’una entrada dóna accés a una persona a accedir al recinte.

Les entrades seran enviades en format digital al correu electrònic especificat durant la compra.

L’organització es reserva el dret d’admissió.

Pagament online disponible amb les següents targetes:

El titular de la targeta és el responsable de la transacció.

Aquest web utilitza un certificat SSL per assegurar la protecció de les dades personals emmagatzemades.

Aquest web no emmagatzema cap dada vinculada a la targeta de crèdit/dèbit utilitzada.

Enviaments

Les entrades adquirides a través del web participa.lagarriga.cat seran enviades per correu electrònic.

En cap cas es realitzaran enviaments físics de les entrades.

Accés i devolucions

No s’admeten canvis ni devolucions.

L’organització declina qualsevol responsabilitat si l’entrada no ha estat adquirida als punts de venda oficials.

En cas que s’anul·li l’esdeveniment, l’organització es compromet a la devolució de l’import d’aquesta entrada o a canviar-la per una altra.

Es prega accedir al recinte 15 minuts abans de l’inici dels esdeveniments.

Es prega portar la entrada impresa o presentar-la en format PDF des del telèfon mòbil.

En cas d’haver adquirit l’entrada utilitzant algun descompte, a l’accés al recinte es demanarà les acreditacions pertinents.

Per gestionar la devolució d’entrades d’esdeveniments que encara no s’hagin realitzat, contacteu amb participacio@ajlagarriga.cat o al telèfon al 938 60 50 50

COVID-19

Mesures de seguretat individual:
Serà obligatori netejar-se les mans amb el gel hidroalcohòlic que hi haurà a l’entrada del recinte.
L’ús de mascareta és obligatori a tot el recinte del recinte.
És necessari arribar al recinte amb mínim de 30 o 15 minuts d’antelació, per facilitar l’entrada esglaonada.
Recomanem portar l’entrada descarregada al mòbil per evitar al màxim el contacte amb paper.