Pla de màrqueting turístic de la Garriga
Des de la regidoria de Patrimoni i Turisme s’està treballant en un Pla de màrqueting turístic per a la Garriga que es posa en marxa com a continuïtat del Pla de estratègic de Turisme 2019-23. L’objectiu d’ aquest pla de màrqueting, és orientar les actuacions en matèria de turisme als diferents públics i captar-ne de nous, amb la finalitat de poder focalitzar millor la promoció i la comercialització que fem de la Garriga com a destinació turística.
Entenem “turisme” com les persones que visiten la Garriga per conèixer-la i/o gaudir de les activitats que s’hi ofereixen (activitats culturals, socials, esportives,… ) en estades de més d’un dia, ja sigui perquè es queden a dormir al municipi (turistes) o perquè estan de pas i s’allotgen a d’altres municipis (visitants o excursionistes) .
I per fer aquesta Pla hem comptat amb la visió de les empreses del sector (hotels, restaurants, comerços, empreses de turisme actiu), però també de les entitats culturals i esportives, les associacions veïnals i l’empresariat que han participat en els diferents grups d’opinió en els quals hem reflexionat sobre el paper del turisme a la Garriga i com aquest sector pot ajudar en la recuperació econòmica del municipi.Alhora, també s’ha consultat a la ciutadania de la Garriga mitjançant un qüestionari sobre quin és el model de turisme que voldrien per al seu municipi.
Amb el recull i anàlisi de tota aquesta informació, anem treballant un pla que defineixi les actuacions en matèria de màrqueting turístic per als propers anys, que esperem poder-vos presentar properament.
OBJECTIUS
Identificar i analitzar quines són les singularitats de la Garriga, per poder-les posar en valor, comunicar-les i així poder atreure nous visitants tan bon punt la reactivació del sector turístic es vagi produint.
PLA DE MÀRQUETING TURÍSTIC DE LA GARRIGA PARLEM DE TURISME?
DEIXA LA TEVA OPINIÓ!
Moltes gràcies per la teva participació.